Background

Montag, 10. September 2012

Alles Gute

Hallo zusammen
Zuerst will ich mich euch bedanke für Eure netten und lieben Kommentare. Ich freue mich immer sehr darüber!

Hier wieder eine Geburtstagskarte für eine liebe Bloggerin.
Da sie Katzen liebt, fand ich dieses Motiv sehr passend.



Liebs Grüessli
Hugs&Kisses
Nina

Kommentare:

Bella76 hat gesagt…

Wow, ganz tolle Farben sind das und dein Kärtchen ist ein Traum, superklasse!

Liebe Grüße
Ela

Alessandra hat gesagt…

toll gsehts us, die lieb Bloggerin hät sich sicher sehr drüber gfreut *lach mich grad weg* und es isch eifacht au ganz es schöns Chärtli. Sweet Pea sind ja alli mega und die ganz bsunders... die PApier sind au uh mega schön, und au die Spitze isch eifcht spitzue hihi...
Hans au mega toll gfunde gestert mit dir und de andere, so richtig entspannt isch es gsi und ich freu mich scho sehr uf de nöchst Monet... denn grad zweimal, das isch au na cool, eimal baschtle und eimal shoppe :o))))
♥♥ Lotsa cuddles, Alessandra ♥♥

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Wow, wow meine liebe Nina, was für ein ansprechendes Kärtchen.....du hast alles so schön zart und vorallem stimmig gestaltet, einfach wundervoll, da wird sich die Bloggerin bestimmt drüber freuen.

Einen ganz lieben und knuddeligen Gruß von Andrea

Melanie-Jane hat gesagt…

Huch isch das öpe au e verspäteti Geburi Charte für d'Aless ?!?! Heheh chlises Spässli, aber d'Aless hät doch so gärn Chätzli... Dini Charte isch wunderschön liebi Nina. Die zarte Farbe gfaue mer u guet. Und s'Motiv isch würklech schön coloriert. Die Zarti Spitze passt eifach super. Häsch die ech in St-Galle ergattert ;0)
Wünsch der no ä schöne Abe und danke für die letscht Kommentar.
Grüessli
Melanie-Jane

Mo hat gesagt…

Liebi Nina
Das Chärtli isch so zart und fii, richtig romantisch... Dini Coloration gfallt mir au super und dä Hintergrund machts ganze Bild so lebändig...
Vo Härze,
Monika

Sonia hat gesagt…

Ciao mia dolce Nina,questa card e' meravigliosamente romantica:) Bellissime tonalità di colore, il pizzo rosa e' super e l'immagine sognante e' davvero splendida:)
Non posso non continuare a farti i miei complimenti:)
Un caro abbraccio,
Sonia

Karina hat gesagt…

Ond die wönderschöni Charte stoht jetzt amene Ehreplätzli bi mier i de Wohnig.. ganz, ganz härzleche Dank nomol deför, liebi Nina. Die esch ächt en Traum worde! Han mi riesig dröber gfreut.
Ech wönsche der ganz en schöni Woche, liebi Nina.
Veli liebi Grüessli,
Karina

bastelkueken hat gesagt…

Oh Nina, da bin ich mal wieder echt geplättet.. die Karte ist ne wucht... zauberhaft und wunderschön.. Ich liebe dein Design

Drück dich aus der Ferne
Bussi Anja

Aenneken's Kreativwerkstatt hat gesagt…

Heiderdaus liebe Nina - was für eine starke Karte... die Coloration ist Dir wieder super gelungen und auch die Blümchen und die Spitze sind perfekt dazu arrangiert... sehr schön gearbeitet - da wird sich die Bloggerin freuen.
Lg-Antje

einfach wunderbar hat gesagt…

Liebi Nina,
ich hoffe es got der guet? Mer händ momentan vel om dOhre wegem Huusbau dorom gseht oder ghört mer ned sovel vo mer;-/
Das esch weder mol ganz en schöni Charte wo du do gmacht hesch, dFarbe passed alli mega guet zäme ond sMotiv fendi au mega süess met dene Büsis.
Ganz liebi Grüess und bis bald Belinda

Stärneschyiin hat gesagt…


liebe Nina,

wie lieb deine Worte.

So gerne schaue ich hier vorbei,
sobald es die Zeit zu lässt :-)

deine Karte zum Geburtstag ist so süss geworden,
und für eine Katzenliebhaberin,
gerade das richtige.
Echt süss sieht es aus.

Nun aber wünsche ich dir einen wundervollen Herbstabend,

Herzlichst Nathalie

Bea und Doreen hat gesagt…

ein wunderschönes Kärtchen, liebe Nina. Das Motiv ist ein traum.
glg
Doreen

Stempelmami hat gesagt…

Hallo Nina,
Du warst ja in den letzten Tagen wieder fleißig. Tolle Karten sind bei Dir entstanden, wobei ich mit diesen Motiven nicht so viel anfangen kann, ist auch Geschmacksache, ansonsten hast Du sie ganz liebevoll kreiert.

GLG Irmi