Background

Dienstag, 24. Januar 2012

Something for you

Da wir hier im Unterland kein Schnee haben (hatten, jetzt grad schneit es aber nicht viel). Dafür haben wir in den Bergen mehr als genug.
So habe ich mir eine Karte mit Schnee gebastelt und viel Crackle paint verwendet.
 
 


Einen schönen Tag!


Liebs Grüessli
Nina


 

Challenge:
Sraphouse Blog:  ***Snow / Schnee*** (Januar) 


Kommentare:

Alessandra hat gesagt…

Mega schön, liebi Nina! Die Flocke sind uh cool, so schön violett glänzets. Tilda isch au zuckersüess nd du häsch sie PERFEKT usgmalet. Au de Schnee uf ihrem Röckli und Mützli gseht super guet us. Wunderschöns Papier!
Knuddel
Alessandra

Mo hat gesagt…

Liebi Nina
Dini Charte isch super schön, das Motiv gfallt mir sehr und die Sterne sind än mega Hingucker...!
Viele Dank für's Mitmache bi üsere Scraphouse Challenge!
Vo Härze,
Monika
PS: bi üs isch keis Schneeflöckli vom Himmel gfalle bis jetzt...

Kreatives von Andrea hat gesagt…

Wundervoll liebe Nina, ja Schnee haben wir hier gar keinen und deine Karte ist so schön winterlich, was für eine ansprechende Gestaltung, gefällt mir sehr gut!

Einen ganz lieben Gruß von Andrea

Andrea hat gesagt…

Hallo Nina
Ich find au die Karte isch absolut de Hammer. hesch mit de Copics coloriert? Tilda isch wunder schön worde.

Francine hat gesagt…

Liebi Nina,

Supi dass Du bi de Scraphouse Challenge de bi bisch !!!! Freut mi sehr :-)))). Dini Charte isch aber würkli toll. Mer gfallet hie d'Farbe bsunders guet aber au d'Papier im Hintergrund. Ja und die chlini Tilda isch eifach u herzig, gell?
Baci
Francine

mueppi hat gesagt…

Hi Nina
das ist ja wieder ein ganz reizendes Kärtchen in tollen Farben und Gestaltung!
Danke für die lieben Gensungswünsche!
War eben beim Doc und nun nehme ich wieder 20 mg Cortison ein!
LG Gisela