Background

Dienstag, 2. August 2011

Denk an dich

Hallo zusammen

Heute scheint endlich wieder einmal die Sonne bei uns, juhui!!!
Hoffentlich bleibt sie uns jetzt ein wenig erhalten.


Ich wünsche euch eine schöne Woche!

Liebs Grüessli
Nina

Kommentare:

Aenneken hat gesagt…

Hi Nina,
die Karte ist total schön geworden - die Aufmachung der Karte sieht irre gut aus und alles passt wieder einmalig schön zusammen - die kleinen gedrehten Blumen gefallen mir besonders gut - die habe ich bisher noch nicht hinbekommen.
LG-Antje

Mo hat gesagt…

Liebi Nina!
Dis Chärtli isch super worde, mir gfalled momentan zarti Blautön so guet (obwohl ich's selber selte benütze). Die Blüemli findi au mega läss, hesch u-schön gmacht!
Ganz äs liebs Grüessli,
Monika

BA hat gesagt…

liebe nina das ist ja eine super schöne karte, ich das layout und die schöne blumechen
xoxo BA

Franz♥ hat gesagt…

Fantastic card Nina, i love colours and the roses!

a big hug, Francesca.

Alessandra hat gesagt…

Hoi Nina
Läck, das isch denn e schöni Charte, hammer! Gfallt mer mega guet. Häsch ändlich mal die Blüemli Stanzer bruucht wo mer so chan zämeröllele, isch au Ziit worde ;o) die häsch ja scho so lang!
Farbe gfalled mer au uh guet und die ganz Uufmachig vo de Charte isch mega schön.
GLG, Aless